Stai în Formă!
Antrenament pentru un piept cizelat

Antrenament pentru un piept cizelat

Definește-ți abdomenul și pregătește-ți corpul pentru vară!

Descarcă GRATUIT ghidul „Abdomen Cizelat” și începe să îți creezi pătrățelele pe care ți le-ai dorit întotdeauna 👌💯

Află mai multe

Ce e mai plăcut decât o zi în care ai lucrat pieptul atât de bine încât simți că se rupe tricoul pe tine? Poate exagerez eu, dar totuși cine nu vrea un piept mare și definit?Ei bine eu mereu mi-am dorit unul și mereu am căutat exerciții și programe pentru a obține pieptul la care visam.

Astăzi vreau să iți ofer și ție o parte din cunoștințele mele, pentru că știu că internetul este plin de tot felul de „metode minune” care îți promit rezultate extrem de rapide și eficiente, doar să cumperi de la ei…

Dar să terminăm cu vorbăria și să trecem la metodele noastre, pardon, exercițiile noastre pentru că nu este o metodă care iți face pieptul să crească, ci sunt doar antrenamentele și alimentația corectă cele care chiar dau rezultate minune.

Antrenament piept

1. Împins la piept cu halteraantrenament piept

Primul exercițiu de pe listă, de asemenea și cel mai cunoscut și folosit.Îți va dezvolta pieptul și ca un bonus forța de împingere.

Sigur ști cum se execută, deoarece nu este un exercițiu complicat, însă văd prea des începători care au o formă incorectă, ține minte: picioarele trebuie să fie stabile pe podea,și spatele puțin arcuit.

Vei face 4 serii a câte 8-10 repetări cu o greutate pe care o poți controla și care în același timp te provoacă să îți depășești limitele, de exemplu cu o formă bună faci 8 repetări, iar la a 10-a te cam chinui. Pauză între seturi de 40-60 sec.

2. Împins la piept cu ganterele în declindecline-dumbbell-press

Poate nu ai mai făcut exercițiul acesta, dar crede-mă dacă vrei un piept care iese în evidență acesta este soluția.

Vei face și aici 5 seturi a câte 10 repetări cu pauze de 1 minut între serii.

Vei pune banca în declin și vei împinge ganterele astfel încât brațele să fie perpendiculare cu podeaua.Uite imaginea:

3. Flotările la paraleleFlotari la paralele

Un exercițiu incredibil de eficient dacă îl faci corect.Și pentru că acesta se numără printre exercițiile mele preferate, am scris un articol special pentru flotări la paralele.

Pentru a activa fibra din piept mai mult și pentru a nu lăsa tricepsul să facă toate treaba trebuie să te apleci puțin pe față.

Aici vei face 5 serii a câte 10-12 repetări cu pauze de 1 minut între serii, pentru că trebuie să adaugi mai mult volum. Dacă greutatea proprie nu este suficientă poți adăuga greutate cu ajutorul unei curele sau poți ține o ganteră între picioare, în cazul în care nu ai o curea.

 

4. Fluturări la scripete calum-von-mogers-20-minute-chest-blast_10

Acest exercițiu îți va oferi o minunată febră musculară dacă nu l-ai făcut până acum.

Nu multă lume îl face în ciuda faptului că este foarte eficient deoarece nu știu cum  să-l execute.Aici vin eu în ajutor pentru că vreau ca tu să ai cel mai bine lucrat corp posibil.

Începi prin a prinde mânerele în ambele mâini.Faci un pas în față și aduci încet mâinile împreună.Trebuie să ți coatele puțin îndoite pentru a nu solicita tendonul bicepsului și să te apleci în față.

Vei face 4 serii a câte 12 repetări.

Și un mic sfat: începe cu o greutate mică pentru că este un exercițiu la care forma face totul.

5. Împins la piept cu ganterele înclinatantrenament piept1

Ultimul de pe listă, dar nu cel din urmă.:)

Nu este complicat dar dacă îl execuți corect va face minuni în cizelarea pieptului.

Vei seta banca la un unghi de 45-60 de grade, vei lua două gantere și vei executa. Ai grijă însă să nu iei o greutate prea mare, și ține minte: forma face diferența între un antrenament prost și unul eficient.

Fiind ultimul exercițiu vei face 3 serii a câte 10 repetări fiecare, pauze de 1 minut.

Data viitoare când vei lucra pieptul încearcă aceste exerciții și convinge-te de rezultate.

Baftă și nu uita: Stai în Formă!

Andrei Marius

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine.

De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet.

Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Adaugă un răspuns