Stai în Formă!

Lucrează tricepsul acasă

Definește-ți abdomenul și pregătește-ți corpul pentru vară!

Descarcă GRATUIT ghidul „Abdomen Cizelat” și începe să îți creezi pătrățelele pe care ți le-ai dorit întotdeauna 👌💯

Află mai multe

Trebuie să lucrezi tricepsul dar nu ai timp să ajungi la sală? Nici o problemă, pentru a te scăpa de scuze ți-am pregătit 3 exerciții ce le poți face acasă.Apropo, știai că tricepsul reprezintă 2/3 din mărimea brațului? Deci dacă vrei un braț mare nu te concentra  pe biceps ci pe triceps,

Cu aceste exerciții te vei asigura că nu ai „sărit” peste nici un antrenament, chiar dacă ești ocupat sau nu ai abonament la sală.

Cel mai important lucru legat de acestea este că le poți face oriunde și oricând ai timp liber, nu necesită mult timp, le poți face când iei o mică pauză iar rezultatele sunt sigure pentru că și eu le-am folosit când nu mergeam la sală și mă antrenam acasă.

Exercitii pentru triceps acasa

1. Flotări diamant

Primul exercițiu de pe listă și preferatul meu pentru că solicită extrem de mult tricepsul.

E ca o flotare normală, singura diferență fiind distanța dintre palme, acestea formând un triunghi, de acolo și numele „flotări diamant”. Nu te descuraja dacă faci un număr mic de astfel de flotări pentru că toți am început de jos. Dacă nu poți face nici măcar una, încearcă să depărtezi palmele cam 15-20 cm. În timp o să îți crească puterea și o să poți face flotările diamant corect.

Exercitii pentru triceps acasa
Exercitii pentru triceps acasa

 

2. Flotări cu extensia tricepsului

Un exercițiu „uitat”, să zic așa, dar foarte eficient dacă ești acasă și îți lucrezi tricepsul fără echipamentul de la sală. Se aseamănă cu extensiile la cablu, dar le poți face oriunde și oricând.

Secretul acestui exercițiu stă în felul în care îl execuți: vei folosi doar extensia coatelor pentru a te coboră și ridica, iar antebrațul tău trebuie să atingă podeaua când ajungi jos.

Uite o imagine care explică mai bine decât mine:

Exercitii pentru triceps acasa
Exercitii pentru triceps acasa

 

3. Flotări la bancă

Foarte simple și eficiente. Îți trebuie doar o bancă sau un scaun, presupun că ai așa ceva pe lângă tine. 🙂

Coboară până când coatele formează un unghi de 90 de grade cu antebrațul, ține spatele aproape de bancă/scaun. Dacă vrei să faci exercițiul mai greu suspendă-ți picioarele pe ceva (alt scaun/bancă) și adaugă o greutate pe coapse.

Exercitii pentru triceps acasa
Exercitii pentru triceps acasa

 

Și acestea au fost câteva exerciții pentru triceps ce le poți face în propria casă. Rapide, la îndemână și cel mai important eficiente.

Baftă și nu uita: Stai în Formă!

Andrei Marius

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine.

De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet.

Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Adaugă un răspuns