Stai în Formă!

Sculptează-ți pieptul acasă fără greutăți.

Definește-ți abdomenul și pregătește-ți corpul pentru vară!

Descarcă GRATUIT ghidul „Abdomen Cizelat” și începe să îți creezi pătrățelele pe care ți le-ai dorit întotdeauna 👌💯

Află mai multe

Ca sa trecem peste scuzele de genu „Nu pot sa fac exercitii pentru ca nu am abonament la sala”, ti-am pregatit 3 exercitii pe care le poti face acasa cand vrei tu.

Pentru ca nu avem acces la aparate sau greutati, ne vom baza pe flotari, si anume variatiile acestora.

Secretul aici nu este acela de a ajunge cu un numar mare de flotari pana la esec, ci de a trece dincolo de acea „bariera”. De ce?  Pentru ca  doar autodepasindu-te vei creste atat in masa musculara cat si mental sub forma perseverentei.

Exercitii piept acasa – Sculpteaza-ti pieptul fara greutati

Flotarile cu priza larga15-052143-total_body_pushup_variations

Un exercitiu simplu, dar care va stresa mult mai mult pieptul decat flotarile cu priza normala. Din pozitia normala de flotare vei departa palmele cam 30 de cm  si vei executa flotarile.

Vei face cat de multe poti tu, nu conteaza ca sunt 2-3 sau 70, important este sa te autodepasesti,  acest lucru este valabil pentru toate cele 3 exercitii.

Flotarile spiderman de pe o banca/scaunDeclinePushUp

Din pozitia de flotare vei pune picioarele pe scaun/banca si cand incepi si executi astfel: la coborare trageti un picior inspre cot (de exemplu picorul drept catre cotul drept), iar la urcare duceti piciorul in pozitia initiala repetand cu celalalt picior.

Flotarile cu bataiea-push-up-for-every-occasion-graphic-7

Din pozitia normala de flotare vei impinge cu forta in sus fara sa iti folosesti picioarele, apoi bati din palme rapid dupa care revi la pozitia intiala si repeti pana cand cazi jos de oboseala, pentru ca atunci sti ca ai terminat. 😉

Acestea au fost cele 3 exercitii care iti vor sculpta pieptul si pe care le poti face acasa.

Le poti face o data sau de doua ori pe saptamana, important este sa iti asculti corpul si sa ii oferi provocari continuu pentru a se dezvoltata atat in masa cat si in forta. Spor la treaba!

Bafta, si nu uita: Stai în Formă!

Andrei Marius

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine.

De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet.

Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Adaugă un răspuns