Stai în Formă!

3 Exerciții Pentru un Triceps Mare și Definit

Definește-ți abdomenul și pregătește-ți corpul pentru vară!

Descarcă GRATUIT ghidul „Abdomen Cizelat” și începe să îți creezi pătrățelele pe care ți le-ai dorit întotdeauna 👌💯

Află mai multe

Despre biceps am vorbit, iar acum a venit si randul tricepsului. Astazi am sa iti arat 3 cele mai bune exercitii pe care le poti face pentru triceps.

Inainte sa incepem, ar trebui sa sti faptul ca tricepsul reprezinta doua treimi din marimea bratului tau, deci daca vrei sa ai un brat mare, apuca-te si lucreaza tricepsul! El este impartit in trei „segmente”: capul lung, capul median si cel lateral.

Gasim o sumedenie de exercitii pentru triceps, dar acestea sunt cele care mi-au dat mie cele mai bune rezultate:

Flotari diamant/Impins din culcat cu haltera cu o priza scurta

exercitii triceps diamant
Flotari diamant

Primul exercitiu are doua variante, daca esti acasa sau iti plac flotarileiti recomand flotarile diamant. Daca iti place sa impingi mai mult de pe banca poti face impinsul din culcat cu haltera cu o priza mai scurta decat cea obisnuita cu o distanta intre maini de 10-15 cm pentru a lucra cat mai mult tricepsul.Smith-Machine-Close-Grip-Bench-Press

Extensii cu gantera deasupra capuluiOverhead Triceps Extension

Acest exercitiu iti va lucra mai mult capul lung al tricepsului care reprezinta cea mai mare portiune din triceps. Exercitiul se poate executa din picioare sau stand pe o banca/scaun. Eu prefer sa il fac pe o banca pentru ca imi ofera mai mult control, dar depinde de tine, pentru ca tu esti cel care trebuie sa se simta comfortabil.

Extensii la cablu cu bara dreapta/funiaExtensii la scripete cu funia

Ultimul exercitiu, preferatul meu 🙂 Mereu vad incepatori care fac acest exercitiu gresit, lucrand multe alte grupe de muschi numai tricepsul nu. In unele cazuri mai mult se accidentau. Incercati, pana va obisnuiti, sa folositi o greutate medie care va va permite sa faceti 10-15 repetari corecte. Cum se fac acestea corecte?

Simplu: totul incepe de la coate, care trebuie sa stea lipite de corp si sa nu se miste in alte directii, pentru ca toata greutatea sa fie mutata de triceps; deasemenea tineti spatele si barbia drepte.

Acum tot ce trebuie sa faci este sa pui in aplicare aceste exercitii, sa ai o nutritie corecta si sa te odihnesti si o sa fi pe drumul cel bun!

Bafta si nu uita: Stai în Formă!

Andrei Marius

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine.

De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet.

Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Adaugă un răspuns