Stai în Formă!

Intermittent Fasting cu State Mihai – ce trebuie să știi despre el

Comunitatea fitness-ului din România a început să crească încet încet în ultimii ani. Printre persoanele pe care le admir pentru munca și devotamentul lor se numără și State Mihai. 

Ce trebuie să știi despre el? 

În primul rând că este o persoană extrem de motivată și determinată ce a făcut din fitness și intermittent fasting un stil de viață. 

Mai multe despre cine este și despre ce metode folosește Mihai o să aflăm chiar de la el în interviul pe care ni l-a oferit…

Spune-ne câteva lucruri despre tine și despre cum ai început să te antrenezi.

Ma numesc Mihai, sunt un pasionat al sportului inca de mic. Am fost inotator de performanta cu rezultate notabile timp de 10 ani, o perioada foarte frumoasa  pe care mi-amintesc mereu cu placere.  Dupa ce am incheiat cu sportul de performanta am devenit din ce in ce mai interesat de Fitness si voiam sa imi transform corpul. Eram atletic, insa eu voiam sa fiu mai mare. Dupa o perioada destul de lunga in care am dat “gres” ca sa zic asa pentru ca nu stiam foarte multe despre nutritie m-am ambitionat sa studiez din ce in ce mai mult pentru mine. Cu timpul m-am gandit ca bine ar fi sa impartasesc si cu alte persoane care trec prin perioada de “antrenamente fara rezultate” aceste informatii si sa incerc sa ajut cat mai multa lume. De aici a inceput povestea cu Fitness-ul 🙂

De ce intermitent fasting?

In prima faza am incercat Intermittent Fasting pentru ca nu aveam timp suficient sa mananc 6 mese/zi cum recomanda majoritatea specialistilor din industrie si voiam efectiv o varianta mai simpla pentru a-mi organiza mesele. Nu mi-a trebuit decat o luna sa ma conving ca este metoda care mie personal mi se potriveste cel mai bine. Dupa care pot spune ca a devenit o pasiune sa studiez cat mai mult acest subiect. Il recomand cu mare incredere! 

Cum arată un antrenament tipic?

Majoritatea antrenamentelor incerc sa le fac chiar la finalul ferestrei de Fasting, ca apoi sa mananc la jumatate de ora dupa antrenament. Asa ma simt cel mai bine si mi se pare cel mai eficient.

Ce tehnici de antrenament folosești cel mai des?

Split-ul antrenamentelor este in marte parte push/pull sau full body workout. Nu ma mai antrenez cu metoda clasica de bodybuilding (o grupa/zi) de 3 ani. Imi place foarte mult sa lucrez in tensiune pentru a evita accidentarile si pentru ca vreau sa ma antrenez chiar si cand voi fi la o varsta inaintata. 

Spune-ne cum arată o zi din alimentația ta și ce trucuri practici cel mai des pentru a avea energie.

Pentru a avea energie in timpul zilei nu trebuie sa fac mare lucru pentru ca efectul Fasting-ului este unul senzational, am foarte multa energie si putere de concentrare datorita pauzei pe care o dau digestiei, iar in plus, consum cafea neagra neindulcita sau ceai verde. In timpul antrenamentului consum 5g de BCAA de la MyProtein pentru un plus de energie si pentru a pastra masa musculara. Prima masa a zilei este dupa antrenament si contine in mare parte un shake proteic si un fruct, dupa care a doua masa este undeva seara tarziu si contine toate caloriile pe care trebuie sa le consum in ziua respectiva.

Dacă ar fi un singur sfat pe care l-ai putea lăsa în urmă pentru a ajuta cât mai multe persoane să obțină fizicul dorit, care ar fi acesta?

Sfatul meu pentru oricine intra in sala pentru prima oara este unul simplu si scurt: sa dea cea mai mare importanta executiei exercitiilor si sa aibe mereu in vedere elementul principal in aceste sport: rabdarea! Stim cu totii ca nimic ce apare peste noapte nu este de durata, evitati scurtaturile! Fitness-ul este un stil de viata si trebuie sa iubim acest proces nu sa cautam rezultate rapide.

Pune între 4-6 kg de masă musculară în doar 8 săptămâni...

Începe să crești mai repede folosind programul de antrenament testat deja cu succes de peste 200 de persoane!

Unde te putem găsi pe social media și cum putem lua legătura cu tine?

Pentru cine este interesat de informatiile pe care le ofer ma poate gasi pe Instagram cu id-ul @state.mihai sau pe Facebook “State Mihai”. De asemenea, pe site-ul Linofit: www.linofit.ro unde postez regulat pe blog articole despre Intermittent Fasting, nutritie si antrenament.

Îi mulțumesc personal lui Mihai pentru timpul acordat și vă invit să îi vizitați blogul și să încercați intermittent fasting. 

Baftă, și până data viitoare, Stai în Formă! 

Andrei Marius

Andrei Marius

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine.

De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet.

Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Adaugă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Urmărește-ne pe Facebook și Instagram