Stai în Formă!

Pentru femei:Cum sa ai un fund bombat.

Definește-ți abdomenul și pregătește-ți corpul pentru vară!

Descarcă GRATUIT ghidul „Abdomen Cizelat” și începe să îți creezi pătrățelele pe care ți le-ai dorit întotdeauna 👌💯

Află mai multe

Fetelor, doar stiti ca noi barbatii iubim un fundulet bombat. Daca nu ai avut norocul geneticii unui fund bombat, ai avut norocul sa dai peste acest articol. 😉

Aceste exercitii nu numai ca iti vor face fundul bombat, dar te vor scapa si de celulita oferindu-ti picioare tonifiate.

fund bombat

Ti-am pregatit, special pentru tine, 4 exercitii care te vor ajuta sa iti ridici si sa iti maresti funduletul. Sa incepem:

Genuflexiuni clasice cu incordarea fesieriilor

 

Acest exercitiu este unul destul de cunoscut avand in plus fata de o genuflexiune normala o simpla incordare a fesierilor: Se incepe din pozitia neutra, se coboara incordand fesierii si se revine la pozitia initiala incordand foarte bine fundul.Foarte simplu si eficient.

Trebuie facute 10-15 repetari (in functie de pregatirea fiecareia) a cate 2 seturi.Dupa care o pauza de 1 minut si incepi urmatorul exercitiu.

Genuflexiuni sumo

Din pozitia neutra se departeaza picioarele rotindu-le la un unghi de aproximativ 45 de grade, coborand incet, dupa care revii la pozitia neutra incordand fesierii.Dar te intrebi probabil:”Nu este la fel ca primul exercitiu?”.Raspunsul este nu, deoarece departand picioarele si rotind picioarele soliciti mai mult fesierii, cei pe care ne concetram.

Vei face 10-15 repetari a cate 2 seturi, pauza de 60 sec intre seturi, urmate de o pauza de 2 min intre acest exercitiu si urmatorul.exercitii pentru fund Sumo-Squats

Genuflexiuni statice

Din pozitia de genuflexiuni clasica cobori pana la jumatate si mentii pozitia cat de mult poti. Gandeste-te ca stai pe un scaun imaginar :).Vei face acest exercitiu in 2 seturi cu pauze de 1 minut intre ele.Dupa ce termini cele 2 seturi iei o pauza de 2 min si treci la ultimul exercitiu.exercitii pentru fund

Leg kicks

Un exercitiu foarte folosit de catre femei la salile de fitness.Te asezi pe podea, ca si cand ai sta in patru labe, si impingi spre tavan cu cate un picior.Fiecare picior il vei ridica de 10-15 ori si vei face 3 seturi.Un set consta in 10-15 repetari pe un picior urmat de urmatorul, deci in total 20-30 repetari.

Donkey-kicks exercitii pentru fund

Rezultate pe care le poti obtine si tu cu putina munca

exercitii pentru fund fund bombat before after

Acestea au fost exercitiile care te vor ajuta sa obtii posteriorul visat.

Atentie: s-ar putea sa ai o febra musculara puternica dupa acest antrenament. 🙂

Bafta, si nu uita: Stai in Forma!

 

Andrei Marius

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine.

De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet.

Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Adaugă un răspuns