Stai în Formă!

3 Cele mai Bune Surse de Carbohidrați Complecși.

Definește-ți abdomenul și pregătește-ți corpul pentru vară!

Descarcă GRATUIT ghidul „Abdomen Cizelat” și începe să îți creezi pătrățelele pe care ți le-ai dorit întotdeauna 👌💯

Află mai multe

   Pentru a avea energie ai nevoie de carbohidrati (glucide).Pentru a avea energie constanta pe parcursul zilei ai nevoie de carbohidrati complecsi. Dar unde gasim acesti carbohidrati complecsi?

Cu scopul de a te indruma si ajuta , ti-am pregatit o lista cu 3 cele mai bune surse de carbohidrati complecsi, care te vor ajuta marind performanta activitatiilor zilnice:

1. Orezul brun

 

brown-rice

 

Dupa mine cea mai buna sursa de carbohidrati complecsi si nutrienti care o poti gasi cu usurinta.El mai este bogat in antioxidanti si in fibre. Deasemenea te poate ajuta sa slabesti pentru ca induce repede o stare de satietate din cauza fibrelor. Mai multe informatii despre orezul brun ti-am scris un articol intreg. In acelasi timp orezul brun este versatil fiind usor de introdus in alimentatia zilnica poate ca o masa principala cu cateva bucati de piept de pui sau chiar introdus intr-o salata.

2. Cartofii


84348915potato-HEROSunt o sursa delicioasa si hranitoare de carbohidrati complexi, foarte versatili, putand reprezenta o masa intreaga, adica mananci cativa cartofi si ai terminat cu o masa. Deasemenea 100 g de cartofi reprezinta 45% din necesarul de vitamina C si contin 620g de potasiu , mai mult comparabil cu bananele si spanacul.

3. Fulgii de ovaz

4428551-bowl-of-oats-healthy-eating-food-and-drink
Foarte recomandati pentru mic dejun, deoarece iti vor oferi energie pe parcursul diminetii si iti vor da senzatia de satietate. Fulgii de ovaz sunt bogati in fibre, minerale, vitamine si sunt o buna sursa de fier .In acelas timp, acestia sunt foarte usor de introdus in dieta ta. Ii poti gati cu oua, poti face un terci, ii poti face cu lapte, poti face chiar si clatite cu acestia.

Fulgii de ovaz- carbohidrati cu absorbtie lenta

Acestea sunt cele mai bune surse de carbohidrati pentru energie constanta. Incearca sa incepi sa ii introduci in alimentatia ta.

Tine minte ca mereu diferenta este facuta de alegeri. Deci data viitoare cand mergei la cumparaturi incearca sa schimbi pastele cu fulgii, orezul alb cu cel brun si sa mai cumperi un kilogram de cartofi. 😉

Bafta, si nu uita: Stai in Forma!

Andrei Marius

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine.

De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet.

Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Adaugă un răspuns