Stai în Formă!

Exercitii pentru slabit – Cardio Constant sau Intens?

Definește-ți abdomenul și pregătește-ți corpul pentru vară!

Descarcă GRATUIT ghidul „Abdomen Cizelat” și începe să îți creezi pătrățelele pe care ți le-ai dorit întotdeauna 👌💯

Află mai multe

Vrei sa slabesti. Ai inceput sa ai grija de corpul tau, sa fi atent la ceea ce mananci, poate chiar ti-ai facut abonament la sala de forta si ai inceput sa vezi schimbari, insa nu sunt chiar toate rezultatele dorite. Dar nu-ti fa probleme, sunt aici sa te ajut sa ridici stafeta!

Daca ai grija la ceea ce mananci si faci cateva exercitii fizice, pasul urmator sunt exercitiile cardiovasculare sau pe scurt cardio.

De ce cele mai bune exercitii pentru slabit sunt cele cardio?

In primul rand pentru ca ard foarte multe calorii si astfel te ajuta sa scapi de burta. In al doilea rand pentru ca iti intareste inima si sistemul respirator ajutandute sa fi in forma si sanatos.

In caz ca vrei sa introduci exercitiile cardio in antrenamentul tau, m-am gandit ca ar fi bine sa iti vorbesc putin despre ele.

Exercitiile cardio se impart in 2 tipuri:

Primul tip

  • Cu intensitate scazuta pe o durata mai mare de timp (40-60 min).

exercitii pentru slabit run

Primul tip implica sesiuni lungi de cardio cu o intensitate scazuta ce va arde calorii dar nu te va lasa frant de oboseala chiar si dupa 1 h de alergat constant.

Al doilea tip

  • Cu o intensitate ridicata pe o perioada mai mica de timp (10-30 min).
Exercitiu cardio de agilitate cu scara
Exercitiu cardio de agilitate cu scara

Acest tip include exercitii de tip sprint. Adica, acele 30 sau 20 de minute sunt impartite in reprize in care alergi sprint, sa zicem 5 minut, dupa care alergi cu o viteza mult mai mica, putin peste viteza mersului, pentru 1 minut si repeti. Acest tip te va extenua dar va arde mai multe calorii intr-un interval de timp mai scurt.

 

Ce tip de cardio ar trebui sa aleg?

Daca esti la inceput, alege primul tip pentru a te obisnui si a-ti creste rezistenta.

Poti incerca si al doilea tip pentru a face o diferenta, cine stie, poate corpul tau va raspunde mai bine la acest tip.

Cat de des ar trebui sa fac cardio?

As zice cam de 2-3 ori pe saptamana daca chiar vrei mai multe rezultate dar cel putin o data pe saptamana pentru a tine kilogramele in plus sub control si a avea inima si aparatul respirator sanatoase.

Beneficiile exercitiilor cardio

  • Cu acest tip de exercitii vei arde foarte multe calorii intr-un timp relativ scurt.
  • Pentru ca arzi atat de multe calorii, stratul de grasime aflat atat pe abdomen cat si in alte zone ale corpului va scadea.
  • Aceste exercitii sunt cardiovasculare si sunt o minune atat pentru inima ta cat si pentru sistemul tau respirator.
  • Daca esti o persoana care sta multe ore pe zi la birou, este foarte recomandat sa faci cardio cel putin de 3 ori pe saptamana pentru a contraataca efectele negative ale orelor in sir petrecute in sezut.

Atentie, daca vrei sa slabesti, exercitiile cardio nu sunt primul lucru la care trebuie sa apelezi, mai degraba rezolva-ti problemele legate de alimentatie!  Mai pune jos punga de chipsuri si inlocuieste sucurile cu o apa plata.

Bafta si nu uita: Stai în Formă!

Andrei Marius

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine.

De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet.

Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Adaugă un răspuns