Stai în Formă!

Scapa de grasimea de pe burta cu 5 idei simple!

Definește-ți abdomenul și pregătește-ți corpul pentru vară!

Descarcă GRATUIT ghidul „Abdomen Cizelat” și începe să îți creezi pătrățelele pe care ți le-ai dorit întotdeauna 👌💯

Află mai multe

A venit vara, si cred ca toti vrem sa aratam mai bine la plaja sau la piscina si sa ne simtim increzatori fara un tricou pe noi. De aceea ți-am pregatit acest articol ce o sa te invete cum poti scapa de grasimea de pe burta.

Mai jos o sa gasesti 5 idei pentru a scapa de grasimea de pe burta care o sa te ajute cu singura conditie: sa le pui in practica.

Bea mai multa apa !

Probabil ai mai auzit asta si de la alte persoane, dar apa este chiar necesara daca vrei sa scapi de grasime si sa fii mai sanatos. Pe zi ar trebui sa bei cam 2-3 litri de apa pentru a scapa de toxine si a-ti mentine pielea hidratata.

Bea ceaiuri !

Cand vine vorba de ceaiuri eu aleg mereu ceaiul verde, deoarece nu numai ca iti va da energie pe parcursul zilei dar iti va stimula metabolismul pentru a arde mai multa grasime.In afara de ceaiul verde mai poti incerca diferite ceaiuri cum ar fi cel de soc, de menta si ceaiul negru, toate ajutand la eliminarea toxinelor si arderea grasimilor.

Fa exercitii pe stomacul gol !

Cand spun asta nu ma refer sa te apuci sa alergi o ora sau sa mergi la sala pe stomacul gol, ci sa faci cateva exercitii imediat dupa ce te-ai trezit.Poti incerca cateva genuflexiuni, flotari sau daca ai timp poti face o plimbare de 30 de minute intr-un parc sau intr-o zona linistita, timp in care poti asculta muzica ta preferata. Alergatul pe stomacul gol te ajuta arzand calorii direct din grasimea acumulata dar te si ajuta sa iti limpezesti mintea si sa iti planifici ziua.

Incearca sa ai mai multe mese pe zi !

Cand vine vorba de marirea numarului de mese luate intr-o zi, trebuie sa sti ca acele mesele nu trebuie sa fie mari. Ele trebuie sa fie bogate in nutrienti si impartite pe parcursul zilei. 6 mese mici pe zi vor mari foarte mult metabolismul.Primele trei trebuie sa fie mai bogate in carbohidrati complecsi (cereale integrale, fulgi de ovaz,cartofi fierti, orez brun) pentru a-ti da energie pe parcursul zilei. Carbohidratii se gasesc in toate cerealele si fainoasele, dar in cele procesate si produsele de patiserie sunt carbohidratii simpli care vor fi stocati ca si grasime, deci incearca sa nu te aproprii de ei.

Apuca-te de un sport !

Fie ca este zumba,  crossfit, culturism, baschet, fotbal, inot sau orice alt sport, trebuie sa fii activ. Simplul mers pana la cumparaturi te va ajuta, dar nu la fel de mult ca si un sport practicat saptamanal sau chiar zilnic. Iti recomand sa te apuci de un sport si pentru faptul ca, dupa ce faci exercitii sau efort fizic, creierul elibereaza endorfine ce iti vor da o stare de bine. Pe langa asta, sistemul tau imunitar va fi intarit si chiar te poti distra daca este un sport competitiv cum ar fi fotbalul. 😉

Acestea sunt cele 5 idei simple care te vor ajuta sa scapi de grasimea de pe burta si sa obti un abdomen plat.

Bafta, si nu uita: Stai în Formă! 

Andrei Marius

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine.

De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet.

Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Adaugă un răspuns