Blog dedicat bărbaților ce vor să crească în masă musculară și să se simtă al naibii de bine în propria piele

Salut, sunt Andrei Marius fondatorul Stai în Formă! și de 6 ani ajut bărbații să crească în masă musculară, să slăbească și să se simtă al naibii de bine în propria piele totul folosind antrenamente eficiente și mese gustoase.


Povestea mea

 

Totul a început la 12 ani când tata mi-a dat o ganteră din fier brut, veche și puțin ruginită ce cântarea cam 2kg. 


Ne uitam la filmele în vogă pe atunci cum ar fi Terminator cu Arnold Schwarzenegger și Rocky cu Sylvester Stallone. M-au înnebunit de la început, am vrut să fiu ca ei, să am mușchi și să rup oasele tipilor răi.


Am ajuns să îmi împlinesc doar jumătate din vis, evident nu să rup oase, sunt genul pașnic care preferă o seara liniștită și o carte bună, însă am ajuns să cresc în masă musculară.


Iar totul a început cu inspirația și dorința de a fi ca acele Legende și cu o ganteră veche pe care și tata a folosit-o când avea 20 de ani...


Atunci am început să mă antrenez. Nu puteam merge la sală pentru că stăteam la sat și nu aveam posibilitatea atunci.


Așa că mi-am turnat singur 2 gantere din beton în niște găleți de smântână Pilos. Cântăreau cam 7kg fiecare și le-am folosit cu mare drag.


Apoi au urmat haltere, scripeți, o bară de tracțiuni, două bare paralele și mândria mea, o halteră făcută dintr-o bară metalică de 2 m și suluri de sârma ghimpată de câte 10kg în ambele capete.


Mă simțeam ca Rocky care se antrena cu puținul echipament pe care îl avea.


A trebuit să învăț să mă antrenez singur, să învăț să stimulez mușchiul corect, să descopăr tehnici mai noi și mai eficiente pentru a crește cu puținul echipament pe care îl aveam.


Când am intrat la liceu deja eram o mică „celebritate” locală. Eram tipul cu sala.


Îmi antrenam prietenii, eram văzut ca un sportiv și pas cu pas mi-am modelat toată viața în jurul acestui sport mai ales ajutându-i pe alții să se antreneze corect și să arate mai bine.


Cu asta m-am ocupat de mic.


Apoi a urmat blogul Stai în Formă! în care am investit câte 2 ore in fiecare dimineață din liceu.


Mă trezeam la 4:30, mâncam, scriam un articol, citeam studii, articole din afară, urmăream materiale despre antrenament și alimentație și la 7:00 pleca spre liceu.


Apoi după liceu mă antrenam, la 18:00 eram acasă și citeam iar.


Au fost mii de ore investite, dar cu tehnicile și cunoștințele acumulate am ajutat sute de bărbați să facă o schimbare. Articolele mele au ajuns la mai bine de 1.800.000 de oameni în ultimii ani și uite așa un copil cu o ganteră de 2kg și-a urmat visul.


Dar pot spune că acesta e doar începutul... 

9.200+ Membrii

450+ Persoane ce îmi folosesc programele de antrenament

30.000+ cititori lunari


Programul de 8 Săptămâni - Cum să pui între 4-6 kg de masă dacă ești slab și ești începător
Programul Sală în Casă - Cum să crești în masă musculară antrenându-te acasă cu echipament limitat (2 gantere)
eBook-ul Lista de Cumpărături cu cele 19 Rețete Hipertrofice  - Cum să te bucuri de mese gustoase în timp ce slăbești și pui masă musculară (peste 50 de alimente incluse, plus poze cu acestea)

Citește Blogul

Antrenament cu Gantere pentru Întreg Corpul

Ai o pereche de gantere pe acasă? Atunci nu mai ești nevoit să mergi până la sală. Te poți antrena în confortul propriei tale case cu ajutorul acestui antrenament cu gantere pentru întreg corpul. Am primit câteva mesaje pe Facebook de la persoane ce doreau să se antreneze, însă nu puteau merge la sală. Chiar

Read More
Cele mai bune Proteine pentru Masă Musculară

Cele mai bune Proteine pentru Masă Musculară

Care sunt cele mai bune proteine pentru masa musculara? Cum alegi o pudră proteică de calitate?  Alegi să folosești ce folosește prietenul tău cu care faci sală? Te iei după cel mai strălucitor ambalaj sau după ce folosește toată lumea? Astăzi o să lămuresc acest subiect, ajutându-te să alegi cea mai bună pudră proteică pentru

Read More

Cum să Crești Masă Musculară dacă ești Slab (ectomorf)

Ești ectomorf sau hard gainer și îți este greu să crești masă musculară de calitate? Azi rezolvăm problema. Mai jos ai toate sfaturile de care ai nevoie pentru a afla cum să crești masă musculară dacă ești slab. Cea mai populară întrebare pe care o pot primi de la un tip slăbuț sau de la un începător

Read More

Top 4 Suplimente pentru Creșterea Masei Musculare

Dacă te antrenezi corect și mănânci alimentele bune mușchii tăi vor crește. Dar dacă vrei să faci lucrurile mai ușoare și să accelerezi acest proces te poți folosi de suplimentele nutritive. Uite un top cu cele mai bune suplimente pentru creșterea masei musculare.  Un antrenament intens, o alimentație corectă bogată în proteine, un somn bun, zile

Read More

Cum să Obții un Spate Lat

Dacă spatele reprezintă o parte salbă a fizicului tău, atunci ai venit în locul potrivit. Acest antrenament te va ajuta să obții un spate lat, puternic și definit.  În urmă cu 1-2 luni un tip mi-a cerut ajutorul. Se antrena de ceva timp dar avea o parte a corpului rămasă în urmă. Era vorba despre spatele

Read More

10 Exerciții Pentru Piept -Masă Musculară

Mai sus ai un clip cu exercițiile mele preferate pentru piept și modul în care trebuie să faci mișcarea pentru a stimula creșterea. După ai o listă cu 10 exercitii pentru piept din care poți alege! Există o groază de exerciții pe care le poți face pentru piept, asta probabil pentru că pectoralii sunt o

Read More

Ai nevoie de ajutor?

Contactează-mă!

>