Alătură-te celor peste 200 de persoane ce dau jos kilograme în fiecare săptămână

Scapă rapid de kilogramele în plus urmând acest porgram ce te ajută să slăbești sănătos între 8 și 12 kg!

Îți arăt ce ai de făcut în 5 lecții simple de la antrenament la nutriție pentru a da jos între 8-12 kg în următoarele 2 luni!

Programul „8 kg în 8 Săptămâni” este un ghid ce îți va arăta pas cu pas cum să te antrenezi și cum să îți creezi și să urmezi o dietă flexibilă pentru ca în următoarele 8 săptămâni să dai jos între 8 și 12 kg. 

Ce este Programul ”8 kg în 8 Săptămâni”

O metodă diferită de a te antrena și mai simplă de a mânca.


De ce 8 kg? Pentru că sună bine :) 


Serios, mulți dintre cei ce au folosit metodele din program au slăbit între 10-17 kg în acest interval. Însă rezultatele variază așa că nu vreau să îți ridic așteptările mai mult decât e nevoie.


Dar dacă urmezi acest program și îmi asculți sfaturile este aproape imposibil să nu vezi progrese.


Programul anterior era destinat persoanelor slabe ce doreau să crească în masă musculară. Cu el am ajutat peste 300 de persoane să îți schimbe aspectul fizic și să crească. 


Așa că am creat și un program pentru persoanele ce s-au săturat de stratul de grăsime pe care îl simt mereu pe abdomen când se așează sau când probează haine.


E greu și uneori chiar rușinos să ai prea multe kilograme, de aceea vreau să te ajut să schimbi asta. Și să o faci într-un mod ce nu implică înfometarea sau diete găsite pe net. 


Este multă muncă și transpirație necesară, într-adevăr. Dar nimic bun nu vine ușor.


Deci vreau să știu dacă ești pregătit să pui osul la muncă pentru următoarele 2 luni.


La ce obții acces când te înscrii:

Programul ”8 kg în 8 săptămâni” este un program complet pe care îl poți urma fără ajutorul unui antrenor personal!

Cele 8 săptămâni de antrenament

Imediat ce te înscrii ai acces la întregul program de antrenament pe care îl vei urma pe parcursul acestor 8 săptămâni. 


Scopul antrenamentului este acela de a te ajuta să pui masă musculară pentru ca, la final, după ce slăbești să rămâi cu un corp atletic și bine proporționat.

Modele de planuri alimentare

Pe lângă ghidul de creare a unui plan alimentar, îți arăt câteva modele cu exemple clare de mese pe care le recomand clienților chiar dacă nu au abilități de gătit ce îi impresionează pe alții. Ai nevoie doar o tigaie, un cuptor și câteva condimente!

Ghidul pentru crearea planului alimentar

În program te învăț care sunt cei mai importanți pași pe care trebuie să îi pui rapid în aplicare pentru a avea un plan alimentar bazat pe mâncărurile sănătoase ce le mănânci deja. 


Sunt anumite lucruri și principii după care trebuie să te ghidezi pentru a te asigura că vei putea urma mereu programul fără a da cu bățul în baltă și să te îngrași la loc.

Tehnica de cardio ce te ajută să arzi mai multe calorii în doar 20 de minute

În plus, pentru a nu pierde ore pe bandă în sală, te învăț o metodă de alergat pe care trebuie să urmezi doar de 3 ori pe săptămână timp de 20 minute pentru a arde mult mai multe calorii și a slăbi mai rapid.

Ce spun persoanele cu care am lucrat

Andrei W.

Client

Mi-a dat încrederea în mine necesară ca să reușesc

Andrei m-a ajutat să fac o schimbare, nu numai prin antrenamentele intense, extenuante și complexe, dar mi-a dat încrederea în mine necesară ca să reușesc. Încă puțin efort și pot, datorită lui Andrei, să ajung la corpul pe care mi-l doresc.

Dominic L.

Client

Am reușit să scap complet de burtă și să cresc în masă musculară în același timp

Antrenamentele date de Andrei sunt pur și simplu extraordinare. Nu sunt foarte complexe, dar felul în care sunt aranjate și tehnicile te pompează maxim și te lasă a doua zi cu o febră de necrezut. Treptat cu ele am reușit să scap complet de burtă și să cresc în masă musculară în același timp. Recomand cu încredere!

Marcu P.

Client

Mă antrenam intens, mâncam corect în marea parte, dar nu aveam rezultate care să se observe. Așa că am început să vorbesc cu Andrei...

Mereu am avut o condiție fizică bună, mai ales că job-ul îmi cere asta (Marcu lucrează în poliție). Mergeam în fiecare seară la sală pentru a mă menține în formă, însă nu părea să progresez. Mă antrenam intens, mâncam corect în marea parte, dar nu aveam rezultate care să se observe. Așa că am început să vorbesc cu Andrei și să-i cer sfaturi. După ce mi-a explicat cum trebuie să-mi fac antrenamentul, lucrurile au început să se schimbe rapid, în bine

Ce mai aștepți? Începe și tu Programul ”8 kg în 8 Săptămâni”!

Cum vor arăta cele 8 săptămâni:

Întregul proces e ca o călătorie, la început îți indic pașii iar în fiecare zi de antrenament doar urmezi planul dat și mănânci după planul alimentar pe care ți l-ai creat!

1

Primii tăi pași

După ce obții accesul la Programul ”8 kg în 8 Săptămâni” aflat în Zona Premium ești ghidat prin 5 lecții pe care trebuie să le parcurgi. Astfel îți prezint mai întâi antrenamentul pe care îl vei urma și cum să alegi greutatea cu care să te antrenezi.

2

Îți creezi planul tău alimentar

Folosind pașii din ghidul pentru crearea planului alimentar și modelele de planuri pe care ți le voi prezenta vei crea rapid un plan al tău ușor de urmat. Îți voi explica exact câte mese trebuie să ai, cum trebuiesc împărțite acestea, când să masa de dinainte de antrenament, ce ă mănânci după acesta și cum să faci în așa fel încât să nu-ți fie foame între mese.

3

Începi programul de antrenament și intrii în pâine

Pasul al treilea ține doar de execuție. Acum ai toți pașii în minte i trebuie doar să accesezi programul zilnic și să urmezi programul de antrenamen pe care ți-l dau împreună cu planul alimentar creat anterior. Aici este doar responsabilitatea ta șitu ești singurul conștiet de acțiunile tale.

4

Treci la săptămânile 4-8 care sunt mai intense 

Deja jumătatedin drum e parcurs și dacă ai urmat tot ceea ce te-am învățat ai slăbit între 3-6 kg în timp ce ai crescut multîn forță, tonus muscular și masă musculară. E timpul să treci la ultimele săptămâni de antrenament și să dai complet jos burta pentru a dezvălui musculatura lucrată. 

5

Finalul

Îți măsori rezultatele, vezi exact cât ai slăbit în cele 8 săptămâni și reîncepi antrenamentul pentru a te menține. Această parte este foarte importantă pentru că este cea în care deja ești alt om, te simți altfel în propria piele și e important să nu revii la vechiruole obiceiuri pentru a nu te îngrășa la loc. De aceea rogramul e conceput pentru  a putea fii urmat în continuare după aceste 8 săptămâni de progres.

Rezultatele persoanelor ce au urmat acești pași

Vlad - client

Denis - client

Dan - Client

Cristi - Client

Florin - client

Radu - Client

Te-ai convins?

Programul ”8 kg în 8 Săptămâni”

  • 8 Săptămâni de antrenamente (120€)
  • Modele de planuri alimentare (67€)
  • Metoda specială de alergat
  • Acces pe viață la program
  • Ghidul de suplimentație unic ce te va ajuta să crești (9€)
  • BONUS: Cele 5 tehnici de bază pentru creșterea rapidă (47€)
  • BONUS: Program de antrenament avansat pentru definirea abdomenului (17€)
  • BONUS: Suport pe email pe durata celor 8 săptămâni (37€)



Doar 64€ (297 lei)

Eu vin cu planul, tu vii cu munca. OK?

Acces pe viață la întregul program

100% plată securizată de PayPal

100% plată securizată de PayPal

Da! Vreau programul pentru a începe să slăbesc în timp ce pun masă musculară!


GARANȚIA 

Stai în Formă! 

Dacă în 8 săptămâni programul nu îți aduce rezultate primești banii înapoi. NICIODATĂ nu am avut o persoană ce a folosit programul și a ajuns la concluzia că nu a progresat, de aceea credem atât de mult în el și îți dăm banii înapoi dacă nu merge pentru tine. Nici un risc, doar creștere în masă! 


FAQ

Întrebări frecvente legate de Programul ”8 kg în 8 Săptămâni”

  • FAQ
  • Care este prețul programului?

    Prețul programului este de 297 lei (64 euro). Acest preț este valabil pentru o perioadă limitată de timp. 
  • Cum funcționează plata?

    Pentru plata se achită suma de 297 lei (echivalentul a 64 euro). Plata se realizează prin serviciul PayPal, cu cardul. Serviciul PayPal este gratuit și necesită doar înregistrarea cu o adresă de email.
  • Cum funcționează garanția ”Primești banii înapoi”?
    Dacă aplici ceea ce te învăț, urmezi planurile de antrenament și alimentație propuse și totuși nu ești mulțumit de rezultate, te rog să-mi spui și primești banii înapoi. 
  • Am acces la materiale după terminarea programului?

    Da. Materialele și programele de antrenament pe care le primești în aceste 8 săptămâni sunt ale tale pe viață. Le vei putea accesa și consulta oricând dorești, la orice oră din zi și din noapte.

Ce pierzi dacă nu te înscrii azi...

  • Vei continua să te antrenezi după cum te taie capul fără să urmezi un program structurat și de succes
  • Vei continua să stagnezi și să arăți la fel ca și până acum
  • Nu vei obține fizicul pe care dorești să-l ai când vine vara
  • Nu vei fi mulțumit de felul în care arăți și nu te vei simți bine în pielea ta
  • Vei pierde ore întregi în sală antrenându-te fără progres sau cu un progres extrem de lent
  • Nu vei avea încrederea ce vine odată cu un corp musculos
  • Nu vei face progrese în forță în timp ce alte persoane cu genetic bun vor continua să împingă mai mult decât tine
  • Vei rata șansa să îți transformi corpul și anul acesta
  • Ratezi prețul special

Andrei Marius

Creatorul Stai în Formă!


Salutare!

Mă numesc Andrei Marius și nu sunt nici antrenor acreditat nici nu am studii de specializare. Însă sunt pasionat de fitness și de tot ce ține de antrenament. 


Mă antrenez de mai bine de 5 ani li de când am lansat blogul Stai în Formă! am ajutat peste 10.000 de bărbați să se antreneze mai eficient și să vadă rezultate rapide.


Tot ce știu legat de sală și de corpul uman am învățat pe cont propriu: am citit zeci de cărți și sute de studii, am avut discuții cu persoane cu peste 10 ani de experiență și cu antrenori de top.


Am pus tot ce știu în programele de antrenament și pe blog pentru a ajuta cât mai mulți bărbați să crească în masă musculară și să se simtă mai bine în propriile corpuri. 


>
Începe
1
Ai întrebări? Hai pe WhatsApp și vorbim!
Salut!
Andrei aici, ai nevoie de ajutor sau ai vreo întrebare?