Crește RAPID în Masă Musculară și în Greutate urmând aceste 40 de rețete create special pentru Persoanele ce se îngrașă GREU

Îți arăt exact cum să ai mese RAPIDE, GUSTOASE ȘI IEFTINE ce te ajută să crești rapid în masă musculară și în greutate chiar dacă ai fost mereu un tip slab

Ce este Eat2Grow?

Eat2Grow este un sistem complet ce îți transformă corpul, te crește în greutate și în masă musculară, totul urmând o alimentație gustoasă, bogată în proteine și alimente ce susțin refacerea mușchiului, creșterea forței și a greutății.

Accesezi eBookul de pe telefon, alegi o rețetă pentru fiecare masă și o pregătești în 5 - 20 minute. Ai totul explicat simplu de la ingrediente, la pași și toate valorile nutriționale: proteine, carbohidrați, grăsimi și kcal.

Schimbă modul în care mănâncă și vei schimba felul în care arăți.

De ce Eat2Grow?

Pentru că rezultatele pe care mesele din acest eBook le-au adus clienților erau atât de bune încât de 6 luni mi se cere să fac acest sistem. NIMIC nu e mai eficient când vine vorba de creșterea în greutate, în masă musculară curată și în forță.

Crești rapid în Masă Musculară și Greutate

Alimentația este de departe cel mai important lucru când vine vorba de aspectul tău fizic. Dacă nu mănânci alimente ce susțin mușchiul și ce îți ajută corpul să crească antrenamentele din sală sunt doar ore pierdute. 

Devii mai mare și mai masiv

Primul pas pentru a scăpa de un fizic slab este să începi să crești rapid în greutate. Eat2Grow face exact acest lucru dându-ți 40 de rețete ușor de făcut ce suficiente proteine și kcal pentru a te ajuta să devii mai masiv.

Ai mese gustoase și bogate în proteine

Nu trebuie să mănânci doar orez și piept de pui pentru a crește. Mesele sunt cele mai gustoase variante bogate în proteine: pizza homemade bogată în proteine, burger low fat, terci de ovăz cu aromă de snickers, clătite proteice, panini proteic, biscuiți de ovăz și multe altele.

Andrei Marius

„Peste jumătate dintre bărbații care se antrenează arată ca și când nu au tras de fiare în viața lor. Iar problema nu este neapărat modul în care se antrenează ci mai degrabă ce mănâncă când ajung acasă. Unii au doar 1-2 mese, alții se îndoapă cu fast-food iar unii mănâncă doar ce mai găsesc prin frigider. Mereu le-am spus clienților: antrenamentul îți aduce 20% din rezultate, ceea ce mănânci 80%.”

Fondator Stai în Formă!

Ia-ți acum eBook-ul Eat2Grow!

Accesezi instant eBook-ul de pe telefonul mobil sau laptop după completarea plății.

Ce conține Eat2Grow

1. Primii Pași

2. Rețete pentru Mic Dejun

  • 1.Terci de ovăz cu fructe și iaurt
  • 2.Omletă cu cașcaval, pâine prăjită și legume
  • 3.Clătite proteice cu Pancake Mix Myprotein
  • 4.Omletă cu parmezan ras, legume proaspete și pâine prăjită
  • 5.Clătite proteice homemade
  • 6.Terci de ovăz Snickers
  • 7.Smoothie cu fructe de pădure și ovăz
  • 8.Smoothie cu ciocolată și unt de arahide
  • 9.Pâine prăjită cu ton, lămâie și legume
  • 10.Ouă fierte cu legume proaspete, pâine prăjită și telemea light

3. Rețete pentru Prânz

  • 1.Cartofi „prăjiți” cu piept de pui la cuptor
  • 2.Toast proteic cu șuncă și piept de pui
  • 3.Piure de cartofi cu piept de pui la grill și salată/castraveți murați
  • 4.Wrap cu carne tocată de vită-porc și legume
  • 5.Wrap cu piept de pui și legume
  • 6.Orez cu carne tocată de vită-porc și mix de legume
  • 7.Paste de năut (25% proteină) cu sos roșu
  • 8.Paste cu sos alb și piept de pui
  • 9.Burger low fat
  • 10.Salată cu piept de pui și 7 semințe

4. Rețete pentru Gustări

  • 1.Înghețată proteică
  • 2.Couscous cu piept de pui și legume
  • 3.Cartofi la cuptor cu mix de legume și piept de pui
  • 4.Paste de năut (25% proteine) cu avocado, roșii și porumb
  • 5.Cartofi gratinați cu piept de pui la grill
  • 6.Pizza homemade proteică
  • 7.Somon la cuptor cu mix de legume și cașcaval
  • 8.Nuggets/șnițel de pui la cuptor cu cartofi
  • 9.Stirfry cu legume și piept de pui
  • 10.Lavacake proteic cu ciocolată

5. Rețete pentru Cină 

  • 1.Frappe proteic
  • 2.Budincă proteică
  • 3.Cafea proteică
  • 4.Panini high protein
  • 5.Iaurt grecesc cu fructe proaspete
  • 6.Sandwich cu unt de arahide și banane
  • 7.Rondele de orez expandat cu unt de arahide și dulceață
  • 8.Biscuiți de ovăz cu pudră Whey
  • 9.Popsicles de fructe de pădure, creatină și BCAA
  • 10.Popsicles cu fructe de pădure și Whey

300 lei (60€)
148 lei (30€)

fAQ - Întrebări Frecvente despre eat2Grow

Ce conține Eat2Grow?

Eat2Grow conține 50 rețete ce au la bază alimente bogate în proteine și calorii ce te ajută să crești mai repede. Acesta are câte 10 rețete pentru mic dejun, prânz, cină și 10 pentru gustări. 

Pot consuma și o pudră proteică?

Da, pudra proteică este inclusă ca o opțiune în rețete pentru fiecare masă a zilei, îți arăt cum să faci clătite cu ea, cum să faci biscuiți cu ovăz, înghețată și multe altele. 

Sunt gramajele date pentru fiecare masă?

Da, îți spun exact câte grame din fiecare aliment să folosești, cum ar trebui alimentele cântărite și ce valori nutriționale (proteine, carbohidrați, grăsimi, calorii) are fiecare masă.

În cât timp se văd rezultate?

Fiecare corp e diferit, însă majoritatea clienților au început să crească vizibil chiar după prima săptămână.

Ai nevoie de ajutor? Scrie-mi!

Mă găsești pe WhatsApp, pe pagina de Facebook Stai în Formă! și pe Instagram. 

andreimarius@staiinforma.ro

+40757538888

>
Începe
1
Ai întrebări? Hai pe WhatsApp și vorbim!
Salut!
Andrei aici, ai nevoie de ajutor sau ai vreo întrebare?