Stai în Formă!

Împins din declin cu ganterele

Cea mai buna cale de a obține rezultate este să urmezi un program creat pentru tine!

Obține un Program Personalizat

7.600+ Membrii

200+ Persoane ce îmi folosesc programele de antrenament

30.000+ cititori lunari

Împins din declin cu ganterele

Impins din declin cu ganterele
Impins din declin cu ganterele
  1. Fixează-ți picioarele la capătul unei bănci pusă declin și întinde-te pe ea luând două gantere în mâini pe care le vei pune pe coapse. Palmele ar trebui să fie îndreptate una spre cealaltă în timp ce stau pe coapse.
  2. După ce te-ai întins și te-ai stabilizat pe banca aflată în declin, mută ganterele până când ajungi cu ele la nivelul umerilor.
  3. După ce ai ajuns cu ganterele la nivelul umerilor, răsucește încheieturile palmelor până când acestea sunt îndreptate înainte, spre picioarele tale. Aceasta este poziția de start.
  4. Coboară încet greutățile pe lângă marginile trunchiului în timp ce inspiri. Antebrațul trebuie să fie perpendicular cu podeaua pe tot parcursul mișcării.
  5. În timp ce expiri, împinge greutățile în sus folosind mușchii pectorali. Menține mișcarea ganterelor controlată și stabilă pe tot parcursul exercițiului. Antebrațul trebuie să fie perpendicular cu podeaua. Când ajungi cu greutățile sus, iar brațele sunt complet extinse, contractă bine pectoralii și menține poziția pentru câteva momente. Apoi coboară încet și controlat greutățile în timp ce inspiri. Sfat: timpul de coborâre al greutăților ar trebui să fie dublu față de timpul de urcare al acestora, astfel, mușchii pectorali vor sta mai mult timp sub tensiune.
  6. Repetă mișcarea până când atingi numărul de repetări cerute.Impins din declin cu ganterele

Atenție: după ce ai terminat setul, nu arunca greutățile deoarece îți poți accidenta umerii și/sau pe cei din jur.

Dacă folosești gantere foarte grele, cel mai indicat este să ceri ajutorul unui partener pentru a evita orice accidentare.

Poți folosi și o bară dreaptă pentru a executa acest exercițiu. Acest exercițiu lucrează partea inferioară a mușchilor pectorali.

Andrei Marius

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine.

De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet.

Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Adaugă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Urmărește-ne pe Facebook și Instagram