aprilie 27

Ramat cu bara T cu o singură mână

Ramat cu bara T cu o singură mână

Ramat cu bara T
Ramat cu bara T
  1. Poziționează o bară cu un capăt într-un colț pentru a o împiedica din a se mișca. Încarcă celălalt capăt cu greutatea potrivită pentru antrenamentul tău.
  2. Stai lângă bară, la capătul în care ai pus greutatea. Cu o mână apucă porțiunea metalică ce vine imediat după inelul ce blochează plăcile. Folosind șoldurile și picioarele, ridică-te în picioare.
  3. Ia o poziție în care ai genunchii puțin îndoiți, șoldurile sunt date înapoi iar pieptul este scos înainte. Brațul cu care ții bara trebuie să fie întins. Celălalt braț poate fi ancorat pe genunchi pentru mai multă stabilitate. Aceasta este poziția de start.
  4. Trage greutatea lângă tine prin retragerea umărului și flexarea cotului. În timp ce faci asta, expiră. Nu balansa greutatea și nu folosi alte tehnici ce te-ar putea ajuta să ridici greutatea fără ajutorul spatelui. Dacă nu poți ridica bara fără balans, trebuie să reduci din greutate.
  5. După ce ai ajuns cu bara lângă tine iar partea superioară a brațului este aproape de trunchi, fă o pauză de câteva momente în timp ce contractezi mușchii spatelui, apoi coboară încet bara până când ajungi cu ea în poziția de start. În timp ce faci această mișcare, inspiră.
  6. Repetă până când numărul de repetări dorite este atins.
  7. Schimbă partea și urmează pașii descriși mai sus.3

Tags

exercitii spate, ramat, ramat cu bara t, spate


Programul de 8 Săptămâni 2.0 

Începe procesul de creștere și dezvoltare a unui fizic mai atrăgătormai energic și mai sănătos urmând cel mai avansat program de antrenament pentru TRANSFORMARE CORPORALĂ

Transformă-ți întregul corp și capătă încredere în propriile forțe în doar 8 săptămâni urmând un program de antrenament susținut de studii și de peste 400 de bărbați ce au văzut deja o schimbare în prima versiune a programului!

Slăbește 8 kg în 8 Săptămâni

Programul „8 kg în 8 Săptămâni” este un ghid ce îți va arăta pas cu pas cum să te antrenezi și cum să îți creezi și să urmezi o dietă flexibilă pentru ca în următoarele 8 săptămâni să dai jos 8 kg.

Sală în Casă

Programul Sală în Casă este un program complet de antrenament pe care îl poți face de acasă cu echipament minim. Acesta necesită doar un set de gantere și greutatea propriului corp și este eficient pentru că are la bază 5 tehnici de antrenament avansate ce ajută la stimularea mușchiului. Te ajută să te menții și chiar să continui să crești în masă chiar dacă nu ai acces la o sală de fitness complet dotată.

Lista de Cumpărături 

Cum să faci Progrese în Masă Musculară și să Arzi Grăsimea fără să mănânci doar orez, piept de pui și legume

S-ar putea să-ți placă și...

Andrei Marius

Despre mine

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine. De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet. Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Andrei Marius

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Urmează un program de antrenament și un plan alimentar create pentru corpul tău

Cea mai rapidă cale de a obține rezultate este de a urma un program creat pentru tine!

  • Online Coaching 1 la 1 (WhatsApp)
  • Program de Antrenament Personalizat
  • Plan Alimentar Personalizat

>