aprilie 27

Ramat cu gantera cu o singură mână

Ramat cu gantera cu o singură mână

Ramat cu gantera cu o singură mână
Ramat cu gantera cu o singura mana
  1. Pregătește o bancă și alege o ganteră ce are greutatea potrivită pentru antrenamentul tău.
  2. Pune piciorul drept pe partea de sus a capătului băncii, apleacă-ți trunchiul înainte din talie până când este paralel cu podeaua, și fixează-ți mâna dreaptă pe celălalt capăt al băncii.
  3. Cu mâna stângă ridică gantera de pe podea și ține-o în timp ce partea inferioară a spatelui rămâne dreaptă, paralelă cu podeaua. Palma mâinii cu care ții greutatea trebuie să fie îndreptată spre corpul tău. Aceasta este poziția de start.
  4. Trage greutatea aproape de marginea pieptului, ținând partea superioară a brațului aproape de corp și trunchiul fix. În timp ce faci această mișcare expiră. Sfat: concentrează-te pe contracția spatelui când ajungi cu greutatea sus. Deasemenea, asigură-te că mișcarea este efectuată de mușchii spatelui și nu de cei ai brațului. Antebrațul trebuie doar să susțină greutatea și să fie perpendiculari cu podeaua pe tot parcursul mișcării. Nu încerca să ridici greutatea folosind antebrațul sau încheietura cotului, în schimb concentrează-te pe folosirea și contracția mușchilor spatelui.
  5. Coboară gantera până când ea ajunge în poziția de start. În acest timp, inspiră.
  6. Repetă până când numărul de repetări cerute este atins.
  7. Schimbă partea folosind aceleași mișcări descrise mai sus.Ramat cu gantera cu o singură mână

Ramatul cu o singură mână poate fi făcut și prin folosirea unui scripete montat jos sau sus și a unui atașament cum ar fi un mâner.

Concentrați-vă pe folosirea mușchilor spatelui, dacă simțiți folosirea altor mușchi în timpul mișcării, scădeți greutatea pentru a repeta forma corectă cu contracția mușchilor spatelui.


Tags

exercitii spate, ramat cu gantera, spate


Programul de 8 Săptămâni 2.0 

Începe procesul de creștere și dezvoltare a unui fizic mai atrăgătormai energic și mai sănătos urmând cel mai avansat program de antrenament pentru TRANSFORMARE CORPORALĂ

Transformă-ți întregul corp și capătă încredere în propriile forțe în doar 8 săptămâni urmând un program de antrenament susținut de studii și de peste 400 de bărbați ce au văzut deja o schimbare în prima versiune a programului!

Slăbește 8 kg în 8 Săptămâni

Programul „8 kg în 8 Săptămâni” este un ghid ce îți va arăta pas cu pas cum să te antrenezi și cum să îți creezi și să urmezi o dietă flexibilă pentru ca în următoarele 8 săptămâni să dai jos 8 kg.

Sală în Casă

Programul Sală în Casă este un program complet de antrenament pe care îl poți face de acasă cu echipament minim. Acesta necesită doar un set de gantere și greutatea propriului corp și este eficient pentru că are la bază 5 tehnici de antrenament avansate ce ajută la stimularea mușchiului. Te ajută să te menții și chiar să continui să crești în masă chiar dacă nu ai acces la o sală de fitness complet dotată.

Lista de Cumpărături 

Cum să faci Progrese în Masă Musculară și să Arzi Grăsimea fără să mănânci doar orez, piept de pui și legume

S-ar putea să-ți placă și...

Andrei Marius

Despre mine

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine. De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet. Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Andrei Marius

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Urmează un program de antrenament și un plan alimentar create pentru corpul tău

Cea mai rapidă cale de a obține rezultate este de a urma un program creat pentru tine!

  • Online Coaching 1 la 1 (WhatsApp)
  • Program de Antrenament Personalizat
  • Plan Alimentar Personalizat

>