Stai în Formă!

Ramat cu gantera cu o singură mână

Pune între 4-6 kg de masă musculară în următoarele 8 săptămâni urmând un program de antrenament și alimentație folosit cu succes de mai bine de 300 de persoane!

Ia-ți Programul de 8 Săptămâni

7.600+ Membrii

200+ Persoane ce îmi folosesc programele de antrenament

30.000+ cititori lunari

Ramat cu gantera cu o singură mână

Ramat cu gantera cu o singură mână
Ramat cu gantera cu o singura mana
  1. Pregătește o bancă și alege o ganteră ce are greutatea potrivită pentru antrenamentul tău.
  2. Pune piciorul drept pe partea de sus a capătului băncii, apleacă-ți trunchiul înainte din talie până când este paralel cu podeaua, și fixează-ți mâna dreaptă pe celălalt capăt al băncii.
  3. Cu mâna stângă ridică gantera de pe podea și ține-o în timp ce partea inferioară a spatelui rămâne dreaptă, paralelă cu podeaua. Palma mâinii cu care ții greutatea trebuie să fie îndreptată spre corpul tău. Aceasta este poziția de start.
  4. Trage greutatea aproape de marginea pieptului, ținând partea superioară a brațului aproape de corp și trunchiul fix. În timp ce faci această mișcare expiră. Sfat: concentrează-te pe contracția spatelui când ajungi cu greutatea sus. Deasemenea, asigură-te că mișcarea este efectuată de mușchii spatelui și nu de cei ai brațului. Antebrațul trebuie doar să susțină greutatea și să fie perpendiculari cu podeaua pe tot parcursul mișcării. Nu încerca să ridici greutatea folosind antebrațul sau încheietura cotului, în schimb concentrează-te pe folosirea și contracția mușchilor spatelui.
  5. Coboară gantera până când ea ajunge în poziția de start. În acest timp, inspiră.
  6. Repetă până când numărul de repetări cerute este atins.
  7. Schimbă partea folosind aceleași mișcări descrise mai sus.Ramat cu gantera cu o singură mână

Ramatul cu o singură mână poate fi făcut și prin folosirea unui scripete montat jos sau sus și a unui atașament cum ar fi un mâner.

Concentrați-vă pe folosirea mușchilor spatelui, dacă simțiți folosirea altor mușchi în timpul mișcării, scădeți greutatea pentru a repeta forma corectă cu contracția mușchilor spatelui.

Andrei Marius

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine.

De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet.

Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Adaugă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Urmărește-ne pe Facebook și Instagram