aprilie 27

Ramat la scripete din șezut

Ramat la scripete din șezut

Ramat la scripete
Ramat la scripete cu mânerul V
  1. Pentru acest exercițiu o să ai nevoie de acces la un aparat cu un scripete montat jos ce are un atașament cu mâner V. Mânerul V îți va permite să ai o priză neutră în care palmele sunt una în fața celeilalte. Pentru a ajunge în poziția de start așează-te pe aparat și plasează-ți picioarele pe platforma de sprijin asigurându-te că genunchii sunt puțin îndoiți.
  2. Apleacă-te menținând poziția normală a spatelui și apucă mânerul V.
  3. Cu brațele extinse, trage-ți trunchiul în spate până când acesta formează un unghi de 90 de grade cu picioarele. Spatele trebuie să fie puțin arcuit iar pieptul scos în față. Ar trebui să simți o ușoară întindere în mușchii spatelui în timp ce ții mânerul cu brațele extinse. Aceasta este poziția de start.
  4. Menținând trunchiul fix și expirând, trage mânerul V spre tine ținând brațele aproape de corp. Când mânerul a ajuns la abdomen, contractă bine mușchii spatelui și fă o pauză de câteva momente, apoi întoarce-te încet în poziția de start în timp ce inspiri.
  5. Repetă până când numărul de repetări cerute este atins.

Ramat la scripete

Atenție: evită mișcarea trunchiului înainte și înapoi în timp ce faci acest exercițiu pentru a evita accidentarea părții inferioare a spatelui.

În locul mânerului V poți folosi o bară dreaptă cu o priză în pronație (palmele orientate în jos-înainte) sau supinație (palmele orientate în sus-înainte). Cea din urmă va lucra mai mult bicepsul.


Tags

exercitii spate, Ramat la scripete, spate


Programul de 8 Săptămâni 2.0 

Începe procesul de creștere și dezvoltare a unui fizic mai atrăgătormai energic și mai sănătos urmând cel mai avansat program de antrenament pentru TRANSFORMARE CORPORALĂ

Transformă-ți întregul corp și capătă încredere în propriile forțe în doar 8 săptămâni urmând un program de antrenament susținut de studii și de peste 400 de bărbați ce au văzut deja o schimbare în prima versiune a programului!

Slăbește 8 kg în 8 Săptămâni

Programul „8 kg în 8 Săptămâni” este un ghid ce îți va arăta pas cu pas cum să te antrenezi și cum să îți creezi și să urmezi o dietă flexibilă pentru ca în următoarele 8 săptămâni să dai jos 8 kg.

Sală în Casă

Programul Sală în Casă este un program complet de antrenament pe care îl poți face de acasă cu echipament minim. Acesta necesită doar un set de gantere și greutatea propriului corp și este eficient pentru că are la bază 5 tehnici de antrenament avansate ce ajută la stimularea mușchiului. Te ajută să te menții și chiar să continui să crești în masă chiar dacă nu ai acces la o sală de fitness complet dotată.

Lista de Cumpărături 

Cum să faci Progrese în Masă Musculară și să Arzi Grăsimea fără să mănânci doar orez, piept de pui și legume

S-ar putea să-ți placă și...

Andrei Marius

Despre mine

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine. De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet. Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Andrei Marius

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Urmează un program de antrenament și un plan alimentar create pentru corpul tău

Cea mai rapidă cale de a obține rezultate este de a urma un program creat pentru tine!

  • Online Coaching 1 la 1 (WhatsApp)
  • Program de Antrenament Personalizat
  • Plan Alimentar Personalizat

>