Ridicări laterale-frontale alternate cu gantera

Andrei Marius // aprilie 29 // 0 Comments

Ridicări laterale-frontale alternate cu gantera

Ridicari laterale-frontale alternate cu gantera
Ridicari laterale-frontale alternate cu gantera Ridicari laterale-frontale alternate cu gantera
  1. Din poziția în picioare apucă o pereche de gantere pe lângă corp.
  2. Menținând coatele puțin îndoite, ridică greutățile lateral până ce depășesc puțin nivelul umerilor. Expiră în timp ce faci această mișcare. Fă o pauză de o secundă contractând deltoizii laterali.
  3. Revino cu ganterele pe lângă corp în timp ce inspiri.
  4. Acum, ridică greutățile în fața ta menținând coatele puțin îndoite. Ridică-le până când ajung la nivelul umerilor și fă o pauză de o secundă contractând deltoizii frontali. Expiră în timp ce faci această mișcare. Sfat: nu balansa greutățile și asigură-te că acestea sunt ridicate doar de deltoizi. Dacă nu poți ridica ganterele fără balans, reduce greutatea.
  5. Revino cu ganterele pe lângă corp în timp ce inspiri.
  6. Repetă până când numărul de repetări dorite este atins.Ridicari laterale-frontale alternate cu gantera

Acest exercițiu se poate executa și cu plăci sau kettlebell.

Mesaj de la autor - Andrei Marius

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine. De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet. Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

>