aprilie 28

Extensii ale picioarelor

Extensii ale picioarelor

Extensii ale picioarelor
Extensii ale picioarelor
  1. Pentru acest exercițiu o să ai nevoie de un aparat pentru extensia picioarelor. Mai întâi alege greutatea potrivită pentru antrenamentul tău și așează-te pe aparat fixându-ți picioarele sub suport. Mâinile vor prinde mânerele laterale pentru stabilitate. Va trebui să ajustezi suportul în așa fel încât acesta să vină pe tibie aproape de laba piciorului. Deasemenea, trebuie să iei în considerare faptul că între partea inferioară a piciorului și cea superioară trebuie să ai un unghi de 90 de grade. Dacă acest unghi este mai mic de 90 de grade, articulația genunchiul poate avea de suferit mai ales dacă folosiți greutăți mai mari.
  2. Folosind cvadricepsul, extinde picioarele la maxim în timp ce expiri. Asigură-te că restul corpului a rămas nemișcat pe bancă. Fă o scurtă pauză în timp ce contractezi cvadricepsul.
  3. Revino încet la poziția inițială în timp ce inspiri. Asigură-te că unghiul rămâne de 90 de grade.
  4. Repetă până când numărul de repetări dorite este atins.Extensii ale picioarelor

Poți executa această mișcare și cu un singur picior.


Tags

exercitii picioare, Extensii ale picioarelor, picioare


Programul de 8 Săptămâni 2.0 

Începe procesul de creștere și dezvoltare a unui fizic mai atrăgătormai energic și mai sănătos urmând cel mai avansat program de antrenament pentru TRANSFORMARE CORPORALĂ

Transformă-ți întregul corp și capătă încredere în propriile forțe în doar 8 săptămâni urmând un program de antrenament susținut de studii și de peste 400 de bărbați ce au văzut deja o schimbare în prima versiune a programului!

Slăbește 8 kg în 8 Săptămâni

Programul „8 kg în 8 Săptămâni” este un ghid ce îți va arăta pas cu pas cum să te antrenezi și cum să îți creezi și să urmezi o dietă flexibilă pentru ca în următoarele 8 săptămâni să dai jos 8 kg.

Sală în Casă

Programul Sală în Casă este un program complet de antrenament pe care îl poți face de acasă cu echipament minim. Acesta necesită doar un set de gantere și greutatea propriului corp și este eficient pentru că are la bază 5 tehnici de antrenament avansate ce ajută la stimularea mușchiului. Te ajută să te menții și chiar să continui să crești în masă chiar dacă nu ai acces la o sală de fitness complet dotată.

Lista de Cumpărături 

Cum să faci Progrese în Masă Musculară și să Arzi Grăsimea fără să mănânci doar orez, piept de pui și legume

S-ar putea să-ți placă și...

Andrei Marius

Despre mine

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine. De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet. Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Andrei Marius

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Urmează un program de antrenament și un plan alimentar create pentru corpul tău

Cea mai rapidă cale de a obține rezultate este de a urma un program creat pentru tine!

  • Online Coaching 1 la 1 (WhatsApp)
  • Program de Antrenament Personalizat
  • Plan Alimentar Personalizat

>