aprilie 27

Împins din culcat cu bara dreaptă

Împins din culcat cu bara dreaptă

Impins din culcat
Impins din culcat cu bara dreapta
  1. Încarcă bara cu o greutate adecvată pentru antrenamentul tău.
  2. Întinde-te pe bancă și fixează bine tălpile picioarelor pe podea, puțin sub bancă pentru stabilitate. Spatele trebuie să fie puțin arcuit, iar umerii trași în spate.
  3. Ia o priză largă, dincolo de locul marcat pe bară. Scoate bara din suport și ridic-o deasupra pieptului ținând brațele extinse și menținând poziția. Aceasta este poziția de start.
  4. Coboară bara până la nivelul pieptului prin flexarea coatelor. Menține mișcarea controlată și nu lăsa bara să se clatine.
  5. După ce bara a atins pieptul, împinge-o până când ajunge în poziția de start.
  6. Repetă până când atingi numărul de repetări dorite.

Impins din culcat

Acest exercițiu are mai multe variații depinzând de distanța dintre palme. O priză cu distanța mai mare între palme va activa mai mult pectoralii pe când o priză cu distanță mică între palme va activa mai mult tricepsul.

Dacă folosiți o greutate mai provocatoare, asigurați-vă că aveți pe cineva care să vă asiste și să vă ajute în completarea ultimelor repetări ale exercițiului.


Tags

exercitii piept, impins din culcat, piept


Programul de 8 Săptămâni 2.0 

Începe procesul de creștere și dezvoltare a unui fizic mai atrăgătormai energic și mai sănătos urmând cel mai avansat program de antrenament pentru TRANSFORMARE CORPORALĂ

Transformă-ți întregul corp și capătă încredere în propriile forțe în doar 8 săptămâni urmând un program de antrenament susținut de studii și de peste 400 de bărbați ce au văzut deja o schimbare în prima versiune a programului!

Slăbește 8 kg în 8 Săptămâni

Programul „8 kg în 8 Săptămâni” este un ghid ce îți va arăta pas cu pas cum să te antrenezi și cum să îți creezi și să urmezi o dietă flexibilă pentru ca în următoarele 8 săptămâni să dai jos 8 kg.

Sală în Casă

Programul Sală în Casă este un program complet de antrenament pe care îl poți face de acasă cu echipament minim. Acesta necesită doar un set de gantere și greutatea propriului corp și este eficient pentru că are la bază 5 tehnici de antrenament avansate ce ajută la stimularea mușchiului. Te ajută să te menții și chiar să continui să crești în masă chiar dacă nu ai acces la o sală de fitness complet dotată.

Lista de Cumpărături 

Cum să faci Progrese în Masă Musculară și să Arzi Grăsimea fără să mănânci doar orez, piept de pui și legume

S-ar putea să-ți placă și...

Calculator calorii slabit: De câte calorii ai nevoie zilnic?
Cum faci mușchiul să crească

Andrei Marius

Despre mine

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine. De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet. Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Andrei Marius

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Urmează un program de antrenament și un plan alimentar create pentru corpul tău

Cea mai rapidă cale de a obține rezultate este de a urma un program creat pentru tine!

  • Online Coaching 1 la 1 (WhatsApp)
  • Program de Antrenament Personalizat
  • Plan Alimentar Personalizat

>