aprilie 27

Îndreptări cu haltera – Deadlift

Îndreptări cu haltera – Deadlift

Indreptari cu haltera
Indreptari cu haltera – Deadlift
  1. Încarcă o halteră cu greutatea potrivită pentru antrenamentul tău.
  2. Aproprie-te de bară astfel încât ea să fie centrată în fața picioarelor tale. Laba piciorului trebuie să fie sub bară, iar picioarele trebuie să aibă o distanță egală cu cea a șoldului. Apleacă-te din șold pentru a apuca bara cu o priză la distanța egală cu cea dintre umeri. În mod normal ai folosi o priză deasupra barei.
  3. După ce ți-ai stabilizat picioarele și priza, inspiră adânc, coboară-ți puțin șoldurile și ridică bara flexând puțin genunchii până când bara atinge tibia. Menține privirea înainte. Ține spatele arcuit, pieptul scos în față și începe să tragi bara în sus din călcâie.
  4. După ce bara trece de genunchi, trage-o tare în spate înspre șolduri în timp ce aduci omoplații împreună.
  5. Coboară bara aplecându-te din șolduri și ghidând-o până când atinge podeaua.
  6. Repetă până când numărul de repetări dorite este atins.Indreptari cu haltera

Atenție: repetați cu o greutate mică pentru a învăța forma corectă a exercițiului. După ce stăpâniți mișcarea, puteți folosi greutăți mai mari. Astfel veți scade șansele unei accidentări.


Tags

deadlift, exercitii spate, Indreptari cu haltera, spate


Programul de 8 Săptămâni 2.0 

Începe procesul de creștere și dezvoltare a unui fizic mai atrăgătormai energic și mai sănătos urmând cel mai avansat program de antrenament pentru TRANSFORMARE CORPORALĂ

Transformă-ți întregul corp și capătă încredere în propriile forțe în doar 8 săptămâni urmând un program de antrenament susținut de studii și de peste 400 de bărbați ce au văzut deja o schimbare în prima versiune a programului!

Slăbește 8 kg în 8 Săptămâni

Programul „8 kg în 8 Săptămâni” este un ghid ce îți va arăta pas cu pas cum să te antrenezi și cum să îți creezi și să urmezi o dietă flexibilă pentru ca în următoarele 8 săptămâni să dai jos 8 kg.

Sală în Casă

Programul Sală în Casă este un program complet de antrenament pe care îl poți face de acasă cu echipament minim. Acesta necesită doar un set de gantere și greutatea propriului corp și este eficient pentru că are la bază 5 tehnici de antrenament avansate ce ajută la stimularea mușchiului. Te ajută să te menții și chiar să continui să crești în masă chiar dacă nu ai acces la o sală de fitness complet dotată.

Lista de Cumpărături 

Cum să faci Progrese în Masă Musculară și să Arzi Grăsimea fără să mănânci doar orez, piept de pui și legume

S-ar putea să-ți placă și...

Calculator calorii slabit: De câte calorii ai nevoie zilnic?
Cum faci mușchiul să crească

Andrei Marius

Despre mine

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine. De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet. Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Andrei Marius

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Urmează un program de antrenament și un plan alimentar create pentru corpul tău

Cea mai rapidă cale de a obține rezultate este de a urma un program creat pentru tine!

  • Online Coaching 1 la 1 (WhatsApp)
  • Program de Antrenament Personalizat
  • Plan Alimentar Personalizat

>