iulie 11

Tractiunile la Bara, Exercitiul Perfect pentru un Spate Lat

2  comments

  • Home
  • /
  • Blog
  • /
  • Fitness
  • /
  • Tractiunile la Bara, Exercitiul Perfect pentru un Spate Lat

Tractiunile la bara sunt un exercitiu cunoscut de multa lume, insa nu toti stiu despre ele in detaliu.

Iti voi spune cateva lucruri care te vor ajuta data viitoare cand vei vrea sa faci tractiuni, pentru a-ti imbunatati performanta si rezultatele, si astfel sa te pui in forma. 😉

Tipuri de tractiuni la bara:

  • Tractiunile normale:-sunt cele clasice pe care le stie toata lumea, cu o priza la nivelul umerilor, bara pana la piept, acestea activand mai mult trapezul.
  • Tractiunile cu priza scurta:-nu solicita atat de mult spatele activand mai mult bicepsul, foarte bune de introdus intr-un antrenament pentru biceps
  • Tractiunile cu priza larga:-activeaza o portiune mai mare din spate punand accentul pe o contractie mai buna a trapezului, deci sunt bune daca vrei sa obti un spate mai lat

Pentru o dezvoltare armonioasa a spatelui trebuie combinate aceste tipuri de tractiuni si incluse in aproape fiecare antrenament dedicat spatelui. Le puteti face la inceput ca o incalzire si la finalul antrenamentului pentru o activare mai buna.tractiuni la bara spate lat

Beneficiile tractiunilor:

  • Primul este dezvoltarea unui spate lat, bine definit.
  • Arderea caloriilor, pentru ca trapezul este o grupa de muschi destul de mare din corp.
  • Dezvoltarea fortei, mai ales celei de tragere.
  • Corectarea posturii, indreptarea coloanei si ridicarea posibilitatii de crestere in inaltime.

Acestea au fost tractiunile la bara: tipuri si beneficii.

Bafta, si nu uita: Stai în Formă!

(Visited 2.153 times, 2 visits today)

Tags

exercitii spate, spate lat, tractiuni


Programul de 8 Săptămâni 2.0 

Începe procesul de creștere și dezvoltare a unui fizic mai atrăgătormai energic și mai sănătos urmând cel mai avansat program de antrenament pentru TRANSFORMARE CORPORALĂ

Transformă-ți întregul corp și capătă încredere în propriile forțe în doar 8 săptămâni urmând un program de antrenament susținut de studii și de peste 400 de bărbați ce au văzut deja o schimbare în prima versiune a programului!

Slăbește 8 kg în 8 Săptămâni

Programul „8 kg în 8 Săptămâni” este un ghid ce îți va arăta pas cu pas cum să te antrenezi și cum să îți creezi și să urmezi o dietă flexibilă pentru ca în următoarele 8 săptămâni să dai jos 8 kg.

Sală în Casă

Programul Sală în Casă este un program complet de antrenament pe care îl poți face de acasă cu echipament minim. Acesta necesită doar un set de gantere și greutatea propriului corp și este eficient pentru că are la bază 5 tehnici de antrenament avansate ce ajută la stimularea mușchiului. Te ajută să te menții și chiar să continui să crești în masă chiar dacă nu ai acces la o sală de fitness complet dotată.

Lista de Cumpărături 

Cum să faci Progrese în Masă Musculară și să Arzi Grăsimea fără să mănânci doar orez, piept de pui și legume

S-ar putea să-ți placă și...

Calculator calorii slabit: De câte calorii ai nevoie zilnic?
Cum faci mușchiul să crească

Andrei Marius

Despre mine

Mă numesc Andrei Marius și pasiunea mea este fitnessul. Am creat blogul Stai în Formă cu un singur scop: să ajut tinerii să crească în masă musculară și să slăbească pentru a arăta mai bine. De mic m-am antrenat și am urmărit legende precum Arnold Schwarzenegger și Sylvester Stallone. Însă oricât aș fi căutat informații pe net despre fitness și culturism, nu găseam nimic de calitate. Mereu erau articole prea simple, greu de citit și fără poze descriptive. Așa că am decis să creez un loc în care poți găsi toate informațiile de care ai nevoie pentru a obține un fizic de atlet. Mi-am combinat propria experiență cu informațiile obținute de la cele mai bune persoane din lumea fitness-ului și studiile recente pentru a crea pagina Stai în Formă! :)

Andrei Marius

  • {"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

    Urmează un program de antrenament și un plan alimentar create pentru corpul tău

    Cea mai rapidă cale de a obține rezultate este de a urma un program creat pentru tine!

    • Online Coaching 1 la 1 (WhatsApp)
    • Program de Antrenament Personalizat
    • Plan Alimentar Personalizat

    >